Op weg naar de Rockies

9 mei 2019 - Revelstoke, Canada

Vanmorgen al rond 9 uur op weg naar het noorden met als eindbestemming Revelstoke. Een flinke rit van ruim 350 km. Ook dit was weer en prachtige rit waarbij er altijd wel een meer in zicht was. Mede door het prachtige weer zorgde dit voor prachtige uitzichten. Na een lunchstop en een korte wandeling in Salmon Arm arriveerden we rond 17.00 in het bergstadje Revelstoke. Na een kleine 1000 km blikken we even terug. Het sleutelwoord is: Groot. Onze camper is voor Europese begrippen groot maar hier valt hij niet op. Vanmorgen stond er een complete vrachtwagen met opleggen als camper naast ons! Ook vrachtwagens en treinen: GROOT. We reden langs een trein vandaag en deze bleek meer dan 2 km lang te zijn! Ook het Okanagan meer waar we vandaag langs reden is ongeveer 200 km lang. Stel je dit voor van Maastricht tot Amsterdam. We genieten van de grote dingen maar gelukkig zijn er ook hele kleine mooie dingen. We zagen ook prachtige kolibries..

1. Monique:
    11 mei 2019
    Wauw ziet er mooi en GROOT uit zeg. Fijne reis verder, ik blijf volgen👍😘
  2. Daniek:
    11 mei 2019
    Haha, leuke impressie!! En wauw, een kolibrie 😍 daar worden wij dan wel weer blij mee! Nu op zoek naar beren?