Op ontdekking in Victoria..

22 mei 2019 - Victoria, Canada

Vanochtend rustig aan gedaan en de bus van 10 uur gepakt richting centrum. Ons eerste doel was het Royal Britisch Colombia museum. Wat een geweldig museum! We hebben ons daar 4 uur vermaakt en dat was echt fantastisch! Wat hebben ze daar de geschiedenis van B.C. (en haar oorspronkelijke bewoners en natuur) mooi uitgebeeld! Vervolgens een wandeling naar Fischerman's wharf. Ook superleuk, een aantal woningen en restaurantjes en cafeetjes drijvend op vlotten...daar heerlijk van onze verlate lunch genoten! Daarna met de watertaxi terug naar de haven. Na nog wat inkopen ( souvenirs) hebben we de bus terug naar de camping genomen. Toen bleek het nog een hele toer om uit te zoeken hoe we de laatste vakantiedag in Vancouver zo goed mogelijk kunnen besteden. We kunnen pas om 14 uur op de camping terecht, dat gaan we niet doen! Uiteindelijk vonden we een parkeerterrein van waaruit de metro naar het centrum gaat. Zo hebben we meer tijd.....