Laatste vakantiedag!

23 mei 2019 - Vancouver, Canada

Vanmorgen heel vroeg op omdat we de ferrie naar Vancouver van 8 uur wilden hebben. We waren mooi op tijd maar daar bleek het vaarschema van de ANWB niet te kloppen. De boot vertrok om 9 uur. Nou ja, ontbeten in de wachtrij. We hadden al uitgezocht dat we de camper bij Queen Elissabeth Park gratis konden parkeren. Dus na aankomst in Vancouver daar naar toe gereden en dat ging super. Dichtbij was een metrostation dus een klein half uur later waren we in het centrum. Hier de Hop on Hop off bus gepakt en een deel van de stad bekeken. Na een bierpauze op het terras ( 25 gr!!), verder met de andere route zodat we toch nog een groot deel van deze enorme stad hebben gezien. Daarna met de metro terug naar de camper, maar we besloten eerst nog het park te bekijken voor we naar de laatste camping zouden rijden. Dat was maar goed ook!! Het bleek een prachtig park met een mooi restaurant met een nog mooier uitzicht over de stad. Zie foto's!

Een betere afsluiting van deze fantastische vakantie konden we ons niet wensen.

Op de laatste camping aangekomen hebben we bijna alles ingepakt en zijn we klaar voor de reis naar huis.

1. Monique:
    24 mei 2019
    Weer een paar mooie dagen achter de rug zo te lezen. En lekker genoten samen zo te zien.
    Goed terugreis en tot in Nederland.
  2. Lieke:
    Prachtig! Goede reis😘
  3. Mariaj:
    24 mei 2019
    Hoi Ruud en Ingrid, ik ben blij dat jullie zo'n mooie reis hebben gehad. Ik wens jullie een goede vlucht naar huis. Tot gauw.
    Liefs, Maria
  4. Daniek:
    24 mei 2019
    Wauw, heel erg gaaf!! We zien jullie wel ook heel graag weer veilig terug in Nederland!