Dagje Black Creek

21 mei 2019 - Black Creek, Canada

Vanmorgen begon de dag druilerig. Geen zon, wat regendruppels en een stevige bries. Al met al reden om heel rustig op te staan en ontbijten. Daarna naar de golfbaan gelopen  (10 min) en een rondje van 9 holes gespeeld. Het was een leuke baan, wel moeilijk met gehuurde stokken...Vooral Ingrid vond het leuk om in een golfkarretje te rijden. Daarna geluncht in de camper en alvast de plannen voor de komende twee dagen in Victoria gemaakt. Even met Lieke gebeld voor nog wat tips ( en gezelligheid). Vanmiddag richting Campbell River, een kleine havenplaats zo'n 18 km verderop. Dit plaatsje was uitgestorven ( alles dicht ivm Victoriaday) en we vonden ook geen leuk cafeetje vinden om iets te drinken. Na een wandeling langs de zee maar terug naar de camping. Hier nog een kampvuur gemaakt en marshmallows gebrand. Wij vinden het jammer dat dit deel van Vancouver Island in de reisroute zit, had voor ons niet gehoeven. Morgen lekker naar Victoria, hebben we zin in.