Reisdag naar Clearwater.

14 mei 2019 - Clearwater, Canada

Vanmorgen was het bewolkt..even wennen! Na ontbijt en legen van de afvaltanks gingen we op weg. Al snel passeerden we de grens met British Colombia en konden we onze horloges weer een uur terug zetten! Na zo'n uurtje rijden tijd voor een koffiestop bij Mount Robson. Even een korte stop gemaakt bij de Rearguard Falls en vervolgens via highway 5 naar het zuiden om aan te komen bij onze camping in Clearwater. Onderweg verschillende regenbuien gehad en geen speciale vergezichten ( al zijn we zijn natuurlijk wel erg verwend) maar wel weer een bruine beer gezien. Clearwater is een typisch Highway plaatsje; een paar tankstations en wat winkeltjes. De camping was daarentegen verrassend mooi. We hebben een plekje vlak bij het meer. Er ligt ook een gezellig restaurant bij met lekkere biertjes.. De weersvoorspellingen voor morgen zijn goed dus een mooi uitgangspunt voor het verkennen van het nabij gelegen Wells Gray National Park.

1. Lieke:
    15 mei 2019
    Gaan jullie naar DÉ waterval? :D
  2. Daniek:
    15 mei 2019
    "geen bijzondere reisdag maar wel een beer gezien".... Jullie zijn zo verwend hahaha 😜🤩